مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 دی 1402 ساعت 04:002024-01-06سياسي

دریافت مکاتبات مردمی در مسیر استقبال از رییس جمهور


مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری زنجان گفت:مکاتبات مردمی همزمان با سفر رییس جمهور به شهر زنجان و در مسیر استقبال از کاروان دولت دریافت می شود.

- صفدر اسماعیلی، مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری زنجان در گفت وگو با فارس با بیان اینکه در آستانه سفر رییس جمهور به این استان، مرکز پاسخگویی سامد فعالیت خود را آغاز کرده است، اظهار داشت: 220 کاربر در این سامانه، مشغول پاسخگویی و ثبت درخواست های هم استانی ها هستند و پس از ثبت، کد رهگیری به شماره همراه افراد ارسال می شود تا در جریان پیگیری های بعدی قرار گیرند.

مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری زنجان با بیان اینکه جمع آوری نامه های مردمی به صورت دستی نیز انجام می شود، اظهار داشت: تیم های جمع آوری نامه ها با خودروهای مشخص در مقابل استانداری مستقر شده اند.

وی با بیان اینکه مکاتبات مردمی در فرمانداری های شهرستان ها نیز دریافت می شود، افزود: با جمع آوری نامه ها 150 نفر به طور هم زمان در مرکز سامد مشغول تفکیک و پردازش نامه ها هستند.

اسماعیلی با بیان اینکه فاکتور اصلی برای ثبت نامه ها در سامانه سامد، ثبت کد ملی افراد است، گفت: از هم استانی ها در خواست می شود در مکاتبات خود حتما کد ملی و شماره تماس مختص به خود را قید کنند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دریافت مکاتبات مردمی در مسیر استقبال از رییس جمهور

دریافت مکاتبات مردمی در مسیر استقبال از رییس جمهور