مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 دی 1402 ساعت 10:252024-01-01سياسي

نمایش «پشت چراغ قرمز» به کارگردانی محسن سلیمانی فارسانی


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط عمومی و امور بین الملل موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، همزمان با چهارمین سالگرد شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی نمایش «پشت چراغ قرمز» به نویسندگی و کارگردانی محسن سلیمانی فارسانی از 12 الی 14 دی ماه در موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس روی صحنه می رود.

- نمایش پشت چراغ قرمز به کارگردانی محسن سلیمانی فارسانی همزمان با چهارمین سالگرد شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی نمایش پشت چراغ قرمز به نویسندگی و کارگردانی محسن سلیمانی فارسانی در موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس روی صحنه می رود.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط عمومی و امور بین الملل موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، همزمان با چهارمین سالگرد شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی نمایش پشت چراغ قرمز به نویسندگی و کارگردانی محسن سلیمانی فارسانی از 12 الی 14 دی ماه در موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس روی صحنه می رود.

این نمایش که اجرایی 65 دقیقه ای خواهد داشت هفت بازیگر دارد که ایفای نقش های آن ها را محمد بیاتی، محسن شفیعی، مرضیه آقاسی، طاهره بهرامی، عاطفه فطوره چی و عارف صیدلی بر عهده دارند.

پشت چراغ قرمز روایت دو جوان اهل موسیقی است که خانمی جوان و مرتبط به رسانه های ضد انقلاب و بعضی سفارتخانه های خارجی آن ها را در یک آموزشگاه هنری شناسایی کرده و قصد فریب شان را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمایش «پشت چراغ قرمز» به کارگردانی محسن سلیمانی فارسانی

نمایش «پشت چراغ قرمز» به کارگردانی محسن سلیمانی فارسانی