مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 دی 1402 ساعت 11:352024-01-14سياسي

پیرهادی: شهرداری به ایمنی باغ کتاب ورود کند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، مهدی پیرهادی امروز 24 دی 1402 در جلسه علنی شورای شهر تهران به ساختمان های ناایمن شهر اشاره کرد و گفت: بعضا برخی از این ساختمان های ناایمن متعلق به نهاد های دولتی، - عضو شورای شهر تهران به ناایمنی باغ کتاب اشاره کرد و گفت: اگر آتش سوزی در این مکان رخ دهد، مثل انبار باروت خواهد بود و گزارش آتش نشانی موجود است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، مهدی پیرهادی امروز 24 دی 1402 در جلسه علنی شورای شهر تهران به ساختمان های ناایمن شهر اشاره کرد و گفت: بعضا برخی از این ساختمان های ناایمن متعلق به نهاد های دولتی، غیردولتی و .

است و و حتی برخی از ساختمان های شهرداری تهران هم ناایمن است این توجیهی ندارد که سازمان وابستگی دارند و ساختمان آن ها ناایمن باشد و باید در این زمینه ورود شود.

پیرهادی به گزارش سایت قطره و به نقل ازسازمان آتش نشانی و سازمان مدیریت بحران شهر تهران از باغ کتاب اشاره کرد و گفت: وضعیت ایمنی در این ساختمان نابسامان است و خانواده های زیادی از این مکان استفاده می کنند و اگر آتش سوزی رخ دهد مثل انبار باروت خواهد بود و گزارش آتش نشانی در این زمینه موجود است.

عضو شورای شهر تهران گفت: از شهرداری تهران می خواهیم با قید فوریت ورود کند و این موضوع در دستور کار قرار گیرد و اگر اتفاقی رخ دهد قابل جبران نیست البته ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیرهادی: شهرداری به ایمنی باغ کتاب ورود کند

پیرهادی: شهرداری به ایمنی باغ کتاب ورود کند