مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 دی 1402 ساعت 08:302024-01-16حوادث

اراضی تصرف شده روستای «خورانک» آزادسازی شد


گشت و پایش های مستمر یگان حفاظت منابع طبیعی و آبخیزداری طالقان منجر به شناسایی و رفع تصرف بخشی از اراضی ملی پلاک خورانک به میزان مساحت 3500متر مربع توسط یگان حفاظت اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان طالقان شد.

- همایون اسماعیلی، رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان طالقان در گفت وگو با خبرنگار فارس در طالقان، گفت: پس از دریافت گزارش هایی در مورد یک فقره تصرف اراضی ملی که در آن متصرفین اقدام به فنس کشی و ساخت دیوار و مستحدثات به مساحت 3500 مترمربع نموده بودند با اقدام یگان حفاظت منابع طبیعی و آبخیزداری طالقان، اراضی ملی تصرف شده شناسایی شد.

وی اضافه کرد: این موارد شناسایی شده، با حکم قضایی دیوار و فنس ها تخریب و اراضی رفع تصرف شده به انفال بازگردانده شد.

 این مقام مسؤول افزود: با پیگیری های یگان حفاظت و واحد حقوقی این اداره و پس از طی مراحل قانونی دستورهای لازم برای اجرای حکم رفع تصرف اراضی ملی واقع در پلاک خورانک صادر شد و با همکاری مامورین یگان حفاظت و نیروی انتظامی اقدام شد.

وی همچنین با قدردانی از همراهی مسؤولان شهرستان به ویژه مراجع قضایی و کارکنان پرتلاش نیروی انتظامی در برخورد با متخلفان، تصریح کرد: از آنجا که منابع طبیعی متعلق به آحاد مردم و همچنین آیندگان است، حفاظت از این ثروت خدادادی همکاری و مساعدت هم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اراضی تصرف شده روستای «خورانک» آزادسازی شد

اراضی تصرف شده روستای «خورانک» آزادسازی شد