مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 دی 1402 ساعت 11:202024-01-16سياسي

لزوم تبیین فرهنگ انقلاب اسلامی در مدارس


فرماندار چالوس به انتقال و اجرای برنامه های دهه فجر به داخل محلات تاکید کرد و گفت: مردمی شدن برنامه های دهه فجر بسیار مهم است.

- ایسنا/مازندران فرماندار چالوس به انتقال و اجرای برنامه های دهه فجر به داخل محلات تاکید کرد و گفت: مردمی شدن برنامه های دهه فجر بسیار مهم است.

محمد شریفی امروز در جلسه هماهنگی گرامیداشت دهه فجر با بیان اینکه امام راحل به مردم ما عزت و آگاهی داد، اظهار کرد: تبیین فرهنگ انقلاب اسلامی در مدارس به منظور شناساندن این مهم برای نسل جدید از ضروریات است.

وی باتاکید بر اینکه نگاه از بالا به پایین یک مدیر موجب بیچارگی آن مدیر دستگاه می شود، تصریح کرد: مدیر و مسئول بنا به فرموده امام راحل باید خود را نوکر مردم بداند.

فرماندار چالوس با تاکید بر اینکه دستاوردهای انقلاب اسلامی به درستی اطلاع رسانی شود، افزود: باید کام مردم با خدمات ویژه شیرین شود بنابراین باید سعی کنید یک کار ناب و خدمت ویژه را در ایام دهه فجر انجام دهید.

فرماندار چالوس با بیان اینکه هنوز یادگارانی از انقلاب در چالوس حضور دارند که ناشناخته مانده اند، خاطرنشان کرد: باید از این چهره ها در قالب مصاحبه مستند سازی شود که مردم بدانند این افراد چه اقدامات شاخصی انجام داده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم تبیین فرهنگ انقلاب اسلامی در مدارس

لزوم تبیین فرهنگ انقلاب اسلامی در مدارس