مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 دی 1402 ساعت 12:402024-01-16اقتصادي

بخشی از بدهی مالیاتی سازمان میادین میوه و تره بار شهرداری تهران به صفر می رسد


مدیرعامل سابق سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار شهرداری تهران گفت: در جلسه با مدیرکل امور مالیاتی، جرائم قابل بخشش بدهی مالیاتی سازمان تعیین تکلیف خواهد شد و بدهی به صفر خواهد رسید.

- در بررسی گزارش حسابرسی سازمان میادین میوه و تره بار عنوان شد بخشی از بدهی مالیاتی سازمان میادین میوه و تره بار شهرداری تهران به صفر می رسد مدیرعامل سابق سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار شهرداری تهران گفت: در جلسه با مدیرکل امور مالیاتی، جرائم قابل بخشش بدهی مالیاتی سازمان تعیین تکلیف خواهد شد و بدهی به صفر خواهد رسید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، احمد صادقی رییس کمیته شفافیت و شهر هوشمند شورای اسلامی شهر تهران در جریان بررسی گزارش حسابرسی سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار برای سال 1400 و 1401 با تأکید بر اینکه این سازمان موظف است طی یک ماه نسبت به رفع ایرادات درج شده در گزارش حسابرسی اقدام کند، گفت: وضعیت مالیاتی و بیمه سازمان باید تعیین تکلیف شود.

همچنین سازمان باید در راستای پیگیری و تعیین تکلیف دعاوی مطروحه علیه سازمان در پرونده معارضین ملکی از جمله میدان بعثت و میدان مرکزی اقدام کند و گزارشات آن را در شورا ارائه دهد.

لزوم تعیین تکلیف حساب های بانکی راکد سازمان میادین شهرداری تهران وی با بیان اینکه حساب های بانکی راکد نیز باید تعیین تکلیف شود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بخشی از بدهی مالیاتی سازمان میادین میوه و تره بار شهرداری تهران به صفر می رسد

بخشی از بدهی مالیاتی سازمان میادین میوه و تره بار شهرداری تهران به صفر می رسد