مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 دی 1402 ساعت 12:102024-01-15سياسي

توزیع اعتبارات در رزن قطره چکانی نیست


معاون هماهنگی و برنامه و بودجه سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان همدان گفت: در شهرستان رزن اعتبارات قطره چکانی توزیع نمی شود بلکه اعتبارات طوری توزیع می شود که موجب حل مشکلات باشد.

- ایسنا/همدان معاون هماهنگی و برنامه و بودجه سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان همدان گفت: در شهرستان رزن اعتبارات قطره چکانی توزیع نمی شود بلکه اعتبارات طوری توزیع می شود که موجب حل مشکلات باشد.

سیدمهدی وفایی دوشنبه 25 دی در کمیسیون ماده 23 قانون الحاق 2 شهرستان رزن، اظهار کرد: در شهرستان رزن هیچ گونه مشکلی در بحث توزیع اعتبارات به دستگاه های اجرایی نداریم چراکه فرماندار پروژه ها را علمی می بیند و نیاز پروژه ها را برطرف می کند.

وی با بیان اینکه مدیران موظف هستند در کمیته برنامه ریزی خود شخصا حضور یافته و برای اعتبارات رایزنی داشته و مشکلات خود را مطرح کنند، افزود: در سال جاری در بحث اعتبارات استانی همه دستگاه های اجرایی دارای 37 درصد، مالیات بر ارزش افزوده 47.

5 درصد، اعتبارات نفت وگاز 21 درصد، اعتبارات متوازن یک 33 درصد و متوازن دو مربوط به اعتبارات در اختیار نمایندگان 28 درصد تخصیص بوده اند.

معاون هماهنگی و برنامه و بودجه سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان همدان در ادامه با اشاره به کمیسیون ماده 23 الحاق 2 گفت: این کمیسیون تأکید دارد تمام پروژه های ج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع اعتبارات در رزن قطره چکانی نیست

توزیع اعتبارات در رزن قطره چکانی نیست