مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 دی 1402 ساعت 20:102024-01-16اجتماعي

آموزش 20 هزار نوآموز پیش دبستانی در کودکستان های چهارمحال و بختیاری


معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری گفت: طی سال تحصیلی جاری حدود 20 هزار نوآموز پیش دبستانی در کودکستان های استان آموزش می بینند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، نصرت الله محمودی گفت: تطبیق مجوز تاسیس و فعالیت کودکستان ها از برنامه های مهم وزارت آموزش و پرورش است که دریافت مجوز فعالیت برای کودکستان های چهارمحال و بختیاری به تازگی آغاز شده است.

معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه هم اکنون 900 کودکستان در استان زیرمجموعه آموزش و پرورش قرار دارد، افزود: تا کنون 83 درصد کودکستان های استان تطبیق مجوز تاسیس را انجام داده اند و مابقی تا پایان سال انجام می دهند.

وی ادامه داد: با فعال شدن سازمان ملی کودک، از سال گذشته فعالیت تمام مهدهای کودک و پیش دبستانی هایی که زیر نظر بهزیستی بودند امسال با عنوان کودکستان   زیر نظر آموزش و پرورش  قرار گرفته اند.

محمودی اظهار داشت:  طی سال تحصیلی جاری حدود 20 هزار نوآموز پیش دبستانی در کودکستان های استان آموزش می بینند.

وی به آغاز راهبری و نظارت بر کودکستان های استان اشاره کرد و گفت: بر اساس ماده 49 شیوه نامه ساماندهی و مدیریت امور اجرای کودکستان ها، نظارت عالی بر این واحدها بر عهده سازمان ملی تعلیم و تربیت کودک و نظارت میدا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آموزش 20 هزار نوآموز پیش دبستانی در کودکستان های چهارمحال و بختیاری

آموزش 20 هزار نوآموز پیش دبستانی در کودکستان های چهارمحال و بختیاری