مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 دی 1402 ساعت 21:502024-01-02سياسي

اسلام به حقوق و جایگاه زن توجه ویژه ای دارد


رییس جهاد دانشگاهی مازندران در مراسمی به مناسبت ولادت دخت نبی مکرم اسلام حضرت فاطمه(س) گفت: اسلام به زن حقوق و جایگاهی بخشیده که به زیبایی هر چه تمام تر متناسب با وظایف اوست.

- ایسنا/مازندران رییس جهاد دانشگاهی مازندران در مراسمی به مناسبت ولادت دخت نبی مکرم اسلام حضرت فاطمه(س) گفت: اسلام به زن حقوق و جایگاهی بخشیده که به زیبایی هر چه تمام تر متناسب با وظایف اوست.

  محمدرضا یوسفی مهر امروز، 12 دی ماه به مناسبت ولادت بانوی دو عالم حضرت فاطمه زهرا(س) در آیین تجلیل از بانوان شاغل در جهاددانشگاهی مازندران، اظهار کرد: بیستم جمادی الثانی سالروز میلاد کوثر هستی حضرت فاطمه زهرا(س) است، بانویی که گرچه برای بروز و تجلی، فرصت چندانی نیافت، اما در همان هجده سالی که از این زندگی دنیایی بهره گرفت لقب سرور زنان اهل بهشت را یافت و این نشان از ژرفای معنا و عمق معنویتی دارد که در وجود این برترین بانوی تاریخ نهفته است.

وی با بیان اینکه در عصری که برای پدران دختردار ننگ بود زهرایی باید که شگرف ترین و دلپذیرترین لفظ هستی ام ابی ها را در خزانه کلمه و کلام انسان می بخشید، تصریح کرد: حضرت زهرا(س) مطهره مصطفی(ص)، اسوه یقین، پرهیزکاری و تقوا، پشتوانه نجات و رستگاری و سزاواری همسری علی(ع) بود و اینگونه است که سالروز ولادت این بانوی بزرگوار به نام روز زن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اسلام به حقوق و جایگاه زن توجه ویژه ای دارد

اسلام به حقوق و جایگاه زن توجه ویژه ای دارد