مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 دی 1402 ساعت 22:302024-01-20سياسي

تمهیدات لازم برای برگزاری انتخاباتی پرشور فراهم شده است


معاون سیاسی وزیر و رییس ستاد انتخابات کشور با اعلام اینکه تمهیدات لازم برای برگزاری انتخاباتی پرشور فراهم شده است، گفت: مبنا در ستاد انتخابات و وزارت کشور بر اصل بی طرفی است و برای مجری انتخابات، - معاون سیاسی وزیر و رییس ستاد انتخابات کشور با اعلام اینکه تمهیدات لازم برای برگزاری انتخاباتی پرشور فراهم شده است، گفت: مبنا در ستاد انتخابات و وزارت کشور بر اصل بی طرفی است و برای مجری انتخابات، اجرای دقیق قانون مهم است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سید محمد تقی شاهچراغی روز شنبه در نشستی با روسا و اعضای ستاد انتخابات در استانداری های سراسر کشور که به صورت وبیناری برگزار شد، افزود: هرگونه اقدامی که شائبه جانبداری از نامزدهای انتخاباتی را توسط مجریان انتخابات ایجاد کند، خلاف قانون و خط قرمز ستاد انتخابات کشور است.

وی ادامه داد: بر مبنای فرامین رهبر معظم انقلاب، رای مردم امانت است و به همین منظور روسای ستاد انتخابات استان ها باید نهایت دقت را در این امانتداری انجام دهند.

رییس ستاد انتخابات کشور اضافه کرد: متولی و مجری اصلی انتخابات، مردم هستند و برای افزایش نقش آفرینی مردم در انتخابات در بخش های نظارت های مردمی برنامه ریزی صورت گرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمهیدات لازم برای برگزاری انتخاباتی پرشور فراهم شده است

تمهیدات لازم برای برگزاری انتخاباتی پرشور فراهم شده است