مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 دی 1402 ساعت 15:152024-01-17سياسي

قدردانی هسته های بین الملل بسیج دانشجویی از اقدام موشکی سپاه علیه تروریست ها


هسته های بین الملل بسیج دانشجویی کشور با صدور بیانیه ای از اقدام موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حمله به مقر تروریست ها تقدیر کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری فارس، هسته های بین الملل بسیج دانشجویی کشور با صدور بیانیه ای از اقدام موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حمله به مقر تروریست ها تقدیر کردند.

  متن کامل بیانیه به شرح ذیل است:  بسم رب الشهداء و الصدیقین  مِنَ المُؤمِنینَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَیهِ ۖ فَمِنهُم مَن قَضیٰ نَحبَهُ وَمِنهُم مَن یَنتَظِرُ ۖ وَما بَدَّلوا تَبدیلًا عملیات پیروزمندانه سپاهیان غیور بیانگر گوشه ای از توانمندی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در پاسخ به اقدام تروریستی کرمان در سالروز شهادت شهید بزرگوار سردار سپهبد پاسدار قاسم سلیمانی بود.

در این عملیات ما شاهد موشک باران جاسوس خانه های مهم اسراییل توسط جان برکفان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بودیم؛ از این رو ضمن حمایت همه جانبه از این اقدام می گوییم که این اقدام سپاه آغاز یک انتقام سخت است .

این هشداری است که ایران بفهماند به کسانی که اگر به این روش دد منشانه و ناجوانمردانه ادامه دهند دست بسته نیست و در مقابل آنان به میدان خواهد آمد و آنچنان از آنها انتقام خواهد گرفت که حتی تصور آن هم برای آنان دور از ذهن بو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قدردانی هسته های بین الملل بسیج دانشجویی از اقدام موشکی سپاه علیه تروریست ها

قدردانی هسته های بین الملل بسیج دانشجویی از اقدام موشکی سپاه علیه تروریست ها