مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 دی 1402 ساعت 13:252024-01-10سياسي

رییسی: مسئولان باید ملزومات برگزاری انتخابات باشکوه را فراهم کنند


رییس جمهور در جلسه هیأت دولت تأکید کرد: مسئول هر کدام از دستگاه های دولتی باید برای عملی شدن رهنمودهای مقام معظم رهبری در حوزه مسئولیت خود برنامه ریزی کرده و ملزومات برگزاری انتخابات باشکوه را فراهم کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری فارس، آیت الله سید ابراهیم رییسی صبح امروز چهارشنبه در جلسه هیأت دولت با اشاره به سخنان مهم روز گذشته رهبر معظم انقلاب اسلامی درباره انتخابات، ضمن سرنوشت ساز دانستن حضور مردم در انتخابات، بر بسیج همه امکانات دولت برای فراهم کردن زمینه مشارکت مردم در این انتخابات تأکید کرد.

رییس جمهور درباره انتخابات دو وظیفه مشخص برای دولت برشمرد و افزود: اعضای دولت و مسئولان دستگاه های اجرایی در وهله اول باید با تلاش برای رفع مشکلات و گشودن گره ها در جامعه و مردم امیدآفرینی و انگیزه آنها را برای مشارکت اجتماعی ارتقا دهند و در وهله دوم نیز مسئول هر کدام از دستگاه های دولتی باید برای عملی شدن رهنمودهای مقام معظم رهبری در حوزه مسئولیت خود برنامه ریزی کرده و ملزومات برگزاری انتخابات باشکوه را فراهم کنند.

در این جلسه دستور قبلی رییس جمهور برای تحت پوشش بیمه قرار گرفتن 10 هزار نفر از شاغلین صنایع دستی و راهنمایان گردشگری، مطرح و مقرر گردید سازمان برنامه و بودجه و وزارتخانه های میراث فرهنگی، گردشگری و صن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییسی: مسئولان باید ملزومات برگزاری انتخابات باشکوه را فراهم کنند

رییسی: مسئولان باید ملزومات برگزاری انتخابات باشکوه را فراهم کنند