مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 دی 1402 ساعت 11:202023-12-26اقتصادي

ساخت دستگاه بارگذاری تسریع شده روسازی راه ها در کشور


دستگاه بارگذاری تسریع شده روسازی (APT) با مشارکت شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل ونقل و مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی ساخته می شود.

- دستگاه بارگذاری تسریع شده روسازی (APT) با مشارکت شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل ونقل و مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی ساخته می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به دنبال تحقق شعار وزیر راه و شهرسازی مبنی بر حکمرانی فناورانه و به منظور بهبود روش های طراحی سازه ای روسازی، کاهش مشکلات ناشی از خرابی در پروژه های روسازی در حال اجرا و همچنین کاهش هزینه های بهسازی و نگهداری روسازی راه های کشور، دستگاه بارگذاری تسریع شده روسازی (APT) با مشارکت شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل ونقل و مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی ساخته می شود.

بدین منظور تفاهم نامه ساخت دستگاه بارگذاری تسریع شده روسازی (APT) و توسعه همکاری های علمی و آموزشی بین مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی و شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل ونقل کشور امضا شده است.

آزمایش های خودرو، مهندسی ژئوتکنیک، کالیبراسیون مدل های پیش بینی، ارزیابی ایمنی راه ها، ارزیابی پل، ارزیابی سیستم های زه کشی، آزمایشات زیست محیطی و تحقیقات حوزه حمل ونقل از کابردهای دستگاه بارگذاری تسریع شده روسازی (APT) است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساخت دستگاه بارگذاری تسریع شده روسازی راه ها در کشور

ساخت دستگاه بارگذاری تسریع شده روسازی راه ها در کشور