مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 28 دی 1402 ساعت 14:252024-01-18بين الملل

5 نکته حمله موشکی ایران به مقر موساد و داعش


حمله موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و هدف قرار دادن مقر موساد در اربیل، مراکز مخالفان سوری و سایر گروه های تروریستی در سوریه حاوی نکاتی است، - فارس پلاس؛ دیگر رسانه ها - راهبرد معاصر نوشت: حمله موشکی سپاه پاسداران ایران و هدف قرار دادن مقر موساد اسراییل در اربیل عراق، مراکز مخالفان سوری و سایر گروه های تروریستی ازجمله داعش در ادلب سوریه نشان دهنده پیشرفت بی سابقه عملیات تهاجمی ایران است.

آن هم نه تنها به دلیل شدت و دقت اصابت، بلکه به دلیل کیفیت و ابعاد موشک های نقطه زنی که از آن ها استفاده شد تا پیام مورد نظر به طرف های مختلف ارسال شود.

برای توضیح آنچه بیان شد، تأکید بر چند نکته اساسی لازم است: نخست، اینکه نخستین بار است سپاه پاسداران ایران از موشک های نقطه زن استفاده می کند تا نشان دهد این موشک ها قادر به ضربه زدن به اهدافی در فاصله یک هزار و 230 کیلومتری هستند، چنانکه اهدافی را در اربیل واقع در شمال عراق و نیز در سوریه هدف قرار داد.

دوم، اینکه این عملیات با هدف گرفتن انتقام ترورها و اقدامات تروریستی علیه ایرانیان داخل و خارج از این کشور انجام شد، ازجمله حمله تروریستی در شهر کرمان در نزدیکی مزار شهید قاسم سلیمانی که به شهادت بیش از یکصد نفر از زوار منجر شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

5 نکته حمله موشکی ایران به مقر موساد و داعش

5 نکته حمله موشکی ایران به مقر موساد و داعش