مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 دی 1402 ساعت 11:052024-01-16ورزشي

در صنعت خودرو و الکترونیک در کرمانشاه نیروی متخصص نیاز داریم


رییس دانشگاه جامع علمی کاربردی کرمانشاه به نیاز صنعت خودرو و الکترونیک کرمانشاه به نیروی تخصصی آموزش دیده اشاره کرد و گفت: در تلاشیم دو مرکز علمی کاربردی جدید را در این دو حوزه تا پایان سال راه اندازی کنیم.

- ایسنا/کرمانشاه رییس دانشگاه جامع علمی کاربردی کرمانشاه به نیاز صنعت خودرو و الکترونیک کرمانشاه به نیروی تخصصی آموزش دیده اشاره کرد و گفت: در تلاشیم دو مرکز علمی کاربردی جدید را در این دو حوزه تا پایان سال راه اندازی کنیم.

دکتر سلیمان شفیعی، امروز(26 دی) در نشست انعقاد تفاهم نامه همکاری بین دانشگاه جامع علمی کاربردی و اداره کل ورزش و جوانان استان با موضوع برگزاری دوره های کوتاه مدت مهارتی برای جوانان 18 تا 35 ساله، با اشاره به بالا بودن آمار بیکاری بین فارغ التحصیلان دانشگاهی، اظهار کرد: براساس آخرین آمارهایی که حدود یک ماه پیش از سوی مرکز آمار ایران منتشر شد، نزدیک به 43 درصد از بیکاران کشور را فارغ التحصیلان دانشگاهی تشکیل می دهند.

وی با تاکید براینکه ایجاد اشتغال برای این 43 درصد می تواند در حل مشکل بیکاری بسیار تاثیرگذار باشد، افزود: متاسفانه رویکردهایی که طی دهه های گذشته در دانشگاه ها وجود داشته، بیشتر روی آموزش صرف و نه مهارت آموزی بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در صنعت خودرو و الکترونیک در کرمانشاه نیروی متخصص نیاز داریم

در صنعت خودرو و الکترونیک در کرمانشاه نیروی متخصص نیاز داریم