مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 دی 1402 ساعت 16:362023-12-27سياسي

اعلام نتیجه مطالعات منشأ آلودگی هوای اردکان تا سه ماه دیگر


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردکان، در این جلسه که پیش از ظهر امروز بدون حضور فرماندار اردکان برگزار شده است، نمایندگان انجمن های محیط زیستی شهرستان به بیان مطالبات خود پرداخته و عدم پاسخگویی شفاف و به موقع مسئولان مرتبط با حوزه مدیریت شهرستان و محیط زیست را به عنوان یکی از جدی ترین مطالبات خود مطرح کردند.

آلودگی هوای اردکان، مطالبه ای 10 سال که شنیده نشده ذاکری یکی از شهروندان معترض اردکانی در این جلسه مهمترین مطالبه مردم اردکان در حوزه محیط زیستی را کاهش آلودگی این شهرستان عنوان و اظهار کرد: خواسته مردم اردکان در تجمعات محیط زیستی همراهی مسئولان ارشد شهرستان است و انتظار داریم که با مشخص کردن تاریخ دقیق تکلیف ساماندهی هوای اردکان را روشن شود.

وی با بیان این که به نظر می رسد بسیاری از بیماری های موجود در اردکان ناشی از آلودگی های موجود است، گفت: برخی صنایع که اتفاقاً آلایندگی زیادی هم دارند، خیلی به شهر نزدیک بوده و همین امر میزان آلودگی شهرستان اردکان را چند برابر کرده است.

این شهروند اردکانی و فعال محیط زیست با بیان این که آلودگی و ناسالم بودن هوای اردکان دغدغه ای جدی و قدیمی است که حداقل در این دوره به صورت عملیاتی به آن پرداخته شود، خاطرنشان کرد: مردم اردکان 10 سال است که دغدغه آلودگی هوای شهرشان را دارند ولی تاکنو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام نتیجه مطالعات منشأ آلودگی هوای اردکان تا سه ماه دیگر

اعلام نتیجه مطالعات منشأ آلودگی هوای اردکان تا سه ماه دیگر