مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 دی 1402 ساعت 15:402024-01-06سياسي

نماز امیدآفرین ترین فریضه است/شکل گیری جامعه سالم بدون نماز ممکن نیست


رییس جمهور نماز را امیدآفرین ترین فریضه و موثرترین عنصر در زمینه خودسازی و جامعه سازی دینی توصیف کرد و گفت: نماز در حیات طیبه بسیار تاثیرگذار بوده و اساسا شکل گیری حیات طیبه بدون نماز ممکن نیست و دست یافتن به جامعه سالم بدون نماز ممکن نیست.

- رییس جمهور نماز را امیدآفرین ترین فریضه و موثرترین عنصر در زمینه خودسازی و جامعه سازی دینی توصیف کرد و گفت: نماز در حیات طیبه بسیار تاثیرگذار بوده و اساسا شکل گیری حیات طیبه بدون نماز ممکن نیست و دست یافتن به جامعه سالم بدون نماز ممکن نیست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سیدابراهیم رییسی بعد از ظهر امروز - شنبه - در جریان سفر به استان زنجان، در سی امین اجلاس سراسری نماز که در این استان برگزار می شود، با قدرانی از تلاش های موثر حجت الاسلام والمسلمین قرائتی برای اقامه این فریضه الهی تصریح کرد: تلاش برای ترویج و اقامه نماز باید همواره ادامه داشته باشد؛ چرا که نماز ستون دین است.

وی نماز را موثرترین عنصر در زمینه خودسازی و جامعه سازی دینی توصیف کرد و افزود: نماز در حیات طیبه بسیار تاثیرگذار بوده و اساسا شکل گیری حیات طیبه بدون نماز ممکن نیست و دست یافتن به جامعه سالم بدون نماز ممکن نیست.

وی نماز را محور سبک زندگی اسلامی دانست و اظهار داشت: اولین توصیه به صاحبان مکنت و قدرت نماز است؛ اگر نماز بود باقی خوب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نماز امیدآفرین ترین فریضه است/شکل گیری جامعه سالم بدون نماز ممکن نیست

نماز امیدآفرین ترین فریضه است/شکل گیری جامعه سالم بدون نماز ممکن نیست