مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 دی 1402 ساعت 15:252024-01-15اقتصادي

تحویل تجهیزات پزشکی به 1300 گلستانی/ 40 نیکوکار پای کار مردم


مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان از اهدای امانی تجهیزات پزشکی به ارزش 17 میلیارد ریال به بیماران کم برخوردار استان خبر داد و افزود: روند حمایتی جمعیت از این بیماران همچنان تداوم دارد.

- ایسنا/گلستان مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان از اهدای امانی تجهیزات پزشکی به ارزش 17 میلیارد ریال به بیماران کم برخوردار استان خبر داد و افزود: روند حمایتی جمعیت از این بیماران همچنان تداوم دارد.

قاسم غریب آبادی صبح دوشنبه 25 دی ماه 1402 در گفت وگو با خبرنگاران با اشاره به خدمات داوطلبانه متعدد جمعیت هلال احمر استان گلستان، اظهار کرد: ایجاد بانک امانات تجهیزات پزشکی و تحویل اقلام به بیماران کم برخوردار یکی از مهم ترین خدماتی است که در سال های اخیر در هلال احمر پر رنگ تر شده است.

وی با بیان اینکه آغازگر این خدمت انسان دوستانه در جمعیت هلال احمر، خیران و نیکوکاران داوطلب گلستانی بودند، ادامه داد: در حال حاضر این اقدام در قالب ایجاد بانک امانات تجهیزات پزشکی در همه استان های کشور فعال شده است.

وی با تأکید بر اینکه در 12 بانک امانات تجهیزات پزشکی استان گلستان اقلامی از قبیل عصا، واکر، ویلچر، تخت بیمار، دستگاه زردی نوزاد، کپسول اکسیژن، مانومتر، دستگاه اکسیژن ساز، تشک مواج، ساکشن وجود دارد، خاطرنشان کرد: این تجهیزات به بیمارانی که توانایی خرید


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحویل تجهیزات پزشکی به 1300 گلستانی/ 40 نیکوکار پای کار مردم

تحویل تجهیزات پزشکی به 1300 گلستانی/ 40 نیکوکار پای کار مردم