مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 دی 1402 ساعت 17:402023-12-31اجتماعي

50 دستگاه اتوبوس جدید به ناوگان اتوبوسرانی تبریز اضافه می شود


مدیرعامل سازمان حمل ونقل مسافر شهرداری تبریز از اضافه شدن 50 دستگاه اتوبوس جدید به چرخه حمل ونقل عمومی کلانشهر تبریز خبر داد.

- ایسنا/آذربایجان شرقی مدیرعامل سازمان حمل ونقل مسافر شهرداری تبریز از اضافه شدن 50 دستگاه اتوبوس جدید به چرخه حمل ونقل عمومی کلانشهر تبریز خبر داد.

محمد حسین زاده با اعلام این خبر اظهار کرد: همزمان با میلاد باسعادت حضرت فاطمه زهرا(س)، سری دوم از 50 دستگاه اتوبوس های خریداری شده توسط شهرداری تبریز به ناوگان اتوبوسرانی اضافه می شود.

وی افزود: با توجه به نگاه ویژه شورای اسلامی شهر و شهردار کلانشهر تبریز نسبت به توسعه و نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی و با جذب مرحله دوم رانندگان پایه یک به تعداد 100 نفر، 50 دستگاه اتوبوس جدید از روز چهارشنبه 13 دی ماه وارد چرخه حمل ونقل عمومی شده و به خطوط نیازمند و کم برخوردار اضافه خواهد شد.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: در دوره فعلی مدیریت شهری 147 دستگاه اتوبوس خریداری و تحویل داده شده که با بهره برداری از 50 دستگاه اتوبوس فوق، تمامی اتوبوس های خریداری شده به صورت فعال وارد ناوگان شده اند.

مدیرعامل سازمان مدیریت حمل و نقل مسافر در پایان تشریح کرد: در سال جاری نیز قرارداد خرید 150 دستگاه اتوبوس جدید نیز منعقد شده و امیدواریم با تحویل و اضافه شدن این اتوبوس ها به خطوط شاهد تاثیرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

50 دستگاه اتوبوس جدید به ناوگان اتوبوسرانی تبریز اضافه می شود

50 دستگاه اتوبوس جدید به ناوگان اتوبوسرانی تبریز اضافه می شود