مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 دی 1402 ساعت 16:002023-12-23سياسي

بنیاد شهید و امور ایثارگران و وزارت کشور تفاهم نامه همکاری امضا کردند


تفاهم نامه همکاری بین اداره کل تشکل های ایثارگری و مشارکت های مردمی و معاونت مشارکت های اجتماعی سازمان امور اجتماعی وزارت کشور منعقد شد.

- تفاهم نامه همکاری بین اداره کل تشکل های ایثارگری و مشارکت های مردمی و معاونت مشارکت های اجتماعی سازمان امور اجتماعی وزارت کشور منعقد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، رحیم نریمانی، مدیرکل تشکل های ایثارگری و مشارکت های مردمی ایجاد وحدت رویه درصدور مجوزها، هم افزایی و تعامل دوسویه و گسترش همکاری و هم فکری مشترک آموزشی، فرهنگی، هنری، اجرایی و همچنین ارتقا سطح دانش، مهارت و توان افزایی دبیران و اعضای تشکل های شاهد و ایثارگری کشور در قالب برگزاری گردهمایی، همایش، نمایشگاه و نشست های تخصصی را از جمله محورهای تفاهم نامه برشمرد.

وی حمایت از طرح ها و ایده های کارآمد تشکل های شاهد و ایثارگر را مورد تاکید قرار داد و افزود: توانمندسازی و کشف استعدادها و سوق دهی تشکل های شاهد و ایثارگر به سمت ارائه خدمت موثر و مسئله محوری از اهداف کلان و راهبردی است و بنیاد شهید و وزارت کشور برای برنامه ریزی و رسیدن به این اهداف، ظرفیت های خود را بسیج خواهند کرد.

نریمانی تسهیل درصدور و تمدید پروانه فعالیت تشکل های شاهد و ایثارگر، استعلام تخصصی از بنیاد و حضور تشکل های ایثارگری در میزهای تخصصی وزارت کشور را از جمله تعهدا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بنیاد شهید و امور ایثارگران و وزارت کشور تفاهم نامه همکاری امضا کردند

بنیاد شهید و امور ایثارگران و وزارت کشور تفاهم نامه همکاری امضا کردند