مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 دی 1402 ساعت 08:102023-12-27اجتماعي

بازگشت دوباره آلاینده ها به آسمان اصفهان


رییس مرکز مخاطرات جوی اداره کل هواشناسی اصفهان گفت: در مناطق مرکزی از بعد از ظهر روز گذشته تا آخر هفته به تدریج افزایش غلظت آلاینده ها و کاهش کیفیت هوا را داریم.

- لیلا امینی، رییس مرکز مخاطرات جوی اداره کل هواشناسی اصفهان در گفت وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به وضعیت هوای استان اظهار داشت: بررسی خروجی مدل های هواشناسی، بیانگر گذر ریز موج از شمال و غرب استان طی امروز و استقرار جوی نسبتاً پایدار تا اواخر هفته بر روی استان است.

وی افزود: بر این اساس وضعیت جوی امروز در اکثر مناطق به صورت صاف و در مناطق غربی و شمالی گاهی کمی ابری همراه با  وزش باد پیش بینی می شود.

امینی بیان کرد: در مناطق مرکزی  به تدریج افزایش غلظت آلاینده ها و کاهش کیفیت هوا انتظار می رود.

رییس مرکز مخاطرات جوی اداره کل هواشناسی اصفهان گفت: روزهای پنجشنبه و جمعه با گذر موج در اکثر مناطق استان گاهی افزایش ابر و برای غربی ترین نقاط استان احتمال بارش خفیف پیش بینی می شود.

وی با اشاره اینکه دمای هوا در 24 ساعت آینده در اکثر مناطق استان تغییر محسوسی نخواهد داشت، خاطرنشان کرد: بیشینه دمای هوای شهر اصفهان 19 و کمینه امروز صبح صفر و فرودگاه شهید بهشتی با منفی 6 و خوروبیابانک با 22 درجه به ترتیب سردترین و گرم ترین نقاط استان پیش بینی می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازگشت دوباره آلاینده ها به آسمان اصفهان

بازگشت دوباره آلاینده ها به آسمان اصفهان