مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 دی 1402 ساعت 20:302023-12-31سياسي

برپایی کرسی های آزاداندیشی رسالت اصلی بسیج روحانیون است


امام جمعه اصفهان با بیان لزوم ارتباط موثر و جلسات پی در پی بسیج اساتید و طلاب با مدارس و آموزش و پرورش گفت: یکی از کارهای روحانی بسیجی برپایی کرسی های آزاداندیشی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، آیت الله سیدیوسف طباطبایی نژاد، امام جمعه اصفهان در دیدار اعضای شورای بسیج اساتید کشور، بسیج روحانیون و طلاب را زمینه ساز ایجاد تحول و برنامه ریزی دقیق تر در فعالیت های بسیج عنوان کرد و اظهار داشت: بسیج اصفهان به طور نسبی فعال است، اما به طور کلی نسبت به  تعریفی که رهبر معظم انقلاب از بسیج می کند این بسیج ساختن می خواهد، لذا باید ببینیم سازنده آن چه کسی است و سازنده آن باید بسیج طلاب و علما باشد.

  وی افزود: با توجه به وضعیتی که اکنون با وجود تلفن همراه بین نوجوانان و جوانان پیش آمده و بسیج طلاب برای این است که در این زمینه کار کنند، لذا باید واقعا افراد را اصلاح کنیم و این برنامه ریزی می خواهد.

امام جمعه اصفهان با بیان لزوم ارتباط موثر و جلسات پی در پی بسیج اساتید و طلاب با مدارس و آموزش و پرورش گفت: باید موقعیت ها را درک کنیم و بسیجی بودن دیگر اقشار را معنا کرده و باید بسیج سازی کنیم و یکی از کارهای روحانی بسیجی برپایی کرسی های آزاداندیشی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برپایی کرسی های آزاداندیشی رسالت اصلی بسیج روحانیون است

برپایی کرسی های آزاداندیشی رسالت اصلی بسیج روحانیون است