مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 دی 1402 ساعت 18:202024-01-20بين الملل

طلبکاری به جای شرمندگی درباره قراردادهای کاغذی برجامی


ارگان مطبوعاتی حزب کارگزاران می گوید: یکی دیگر از دستاوردهای برجام به دلیل عدم احیای برجام از بین رفت و شرکت ایرباس قراردادش با ایران را یک طرفه لغو کرد.

- فارس پلاس؛ دیگر رسانه ها - کیهان نوشت: در حالی که قرارداد کذایی بالغ بر پنج سال است به شکل یکطرفه معلق شده، روزنامه سازندگی در تیتر اول خود تحت عنوان ایرباس پرید ، نوشت: یکی دیگر از دستاوردهای برجام به دلیل عدم احیای برجام و احتمالا به دلیل تبعات جنگ غزه از بین رفت و شرکت ایرباس قراردادش را یک طرفه با ایران لغو کرد.

شرکت هواپیمایی ایران ایر نیز دو روز پیش اعلام کرد غول هواپیماسازی ایرباس قراردادش را با ایران برای فروش 100 فروند هواپیما رسما لغو کرده است.

بعد از توافق برجام که 8 سال پیش در سال 2015 میلادی بین ایران و کشورهای غربی صورت گرفت، تحریم های اقتصادی ایران برداشته شد و ایران توانست پس از مدت ها بخشی از ناوگان هوایی خود را به روز کند.

در این جهت نیز شرکت هواپیمایی ایران ایر قرارداد خرید و تهیه 200 فروند هواپیما را با برخی هواپیماسازهای جهان همچون بویینگ آمریکا، ایرباس اروپا و شرکت فرانسوی- ایتالیایی ای تی آر به امضا رساند که یکی از این قراردادها، مربوط به واردات 100 هواپیمای ایرباس بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طلبکاری به جای شرمندگی درباره قراردادهای کاغذی برجامی

طلبکاری به جای شرمندگی درباره قراردادهای کاغذی برجامی