مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 دی 1402 ساعت 13:202024-01-02سياسي

شهردار: در اهواز می مانم/ در منافع شهر نباید گروکشی شود


در گذشته در اهواز این اختلافات بسیار شدید و گاهی موجب تعطیلی کار و انحلال شورا در ادوار مختلف شده است اما در این دوره، تمام تلاش شورا و شهرداری برای وحدت، - ایسنا/خوزستان شهردار اهواز گفت: در گذشته در اهواز این اختلافات بسیار شدید و گاهی موجب تعطیلی کار و انحلال شورا در ادوار مختلف شده است اما در این دوره، تمام تلاش شورا و شهرداری برای وحدت، تعامل و همدلی بوده است.

رضا امینی در نشست خبری که شامگاه دوشنبه 11 دی در شهرداری اهواز برگزار شد، با اشاره به اقدامات انجام شده در 28 ماه گذشته و بحث های اخیر در شورای شهر برای برکناری شهردار اظهار کرد: بخشی از اقداماتی که شهرداری اهواز انجام داده است وظایف طبیعی و حق شهروندان است و بخشی از اقدامات برای پیشرفت شهر از طریق ایجاد زیرساخت ها و توسعه محلات بوده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: اهواز از نظر زیرساختی شرایط سختی دارد و نیاز است همه انرژی های مادی و معنوی کنار هم قرار بگیرند تا مشکلات کاهش یابند.

شهردار اهواز گفت: شورا یک نهاد عمومی و مردمی است و در قانون، چارچوب و حقوقی برای آن در نظر گرفته شده است اما اساسا اصل شوراها کارش را با تاخیر در کشور ما آغاز کرده است.

به نظر من در انجام فعالیت های مرتبط با شورا در کلان کشور هنوز جای کار زیادی هست تا زمینه های واقعی خدمت به مردم فراهم شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهردار: در اهواز می مانم/ در منافع شهر نباید گروکشی شود

شهردار: در اهواز می مانم/ در منافع شهر نباید گروکشی شود