مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 دی 1402 ساعت 10:402024-01-09سياسي

وزارت صمت عملکرد ایران خودرو را مقبول خواند و تقدیر کرد


«ایران خودرو باید به عنوان پرچم دار صنعت خودرو کشور در مسیر برقی سازی خودرو پیشگام باشد و با محوریت این شرکت، اقدامات موثری صورت گیرد.

- معاون وزیر صمت گفت: ایران خودرو باید به عنوان پرچم دار صنعت خودرو کشور در مسیر برقی سازی خودرو پیشگام باشد و با محوریت این شرکت، اقدامات موثری صورت گیرد.

معاون وزیر صمت و رییس هیات عامل ایدرو ضمن تقدیر از تلاش های تیم مدیریت و کارکنان ایران خودرو، اظهار کرد: عملکرد متعهدانه و پرانرژی مدیرعامل و ایستادگی وی در برابر فشار های بیرونی و درونی و ناملایمات در شرایط تحریم، کاملا قابل دفاع و باعث افتخار است.

ما از ایران خودرو حمایت می کنیم تا با حداقل مشکلات مسیر فعلی ادامه یابد.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازاقتصاد آنلاین، بابک احمدی در نشست با مدیرعامل ایران خودرو و بازدید از خط تولید محصول جدید این گروه صنعتی، خودروسازی کشور را در میان صنایع داخلی مایه افتخار خواند و تصریح کرد: اساسا فعالیت در حوزه تولید به خصوص در صنایع فنی و تکنیکال پیچیده است، این صنعت می تواند عملکرد بهتری نیز داشته باشد، به شرط آن که دخالت ها کم تر شود و بگذارند خودروسازی مسیر توسعه خود را پیش بگیرد.

  وی ضمن قدردانی از تلاش های مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو برای تثبیت و افزایش تیراژ تولید اظهار کرد: نگرانی هایی در زمینه کاهش تولید و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزارت صمت عملکرد ایران خودرو را مقبول خواند و تقدیر کرد

وزارت صمت عملکرد ایران خودرو را مقبول خواند و تقدیر کرد