مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 22 دی 1402 ساعت 13:002024-01-12اجتماعي

وزش باد شدید پدیده غالب برای روزهای شنبه و یکشنبه در استان همدان


کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی استان همدان از پیش بینی پدیده غالب وزش باد شدید و نسبتا شدید برای روزهای شنبه و یکشنبه در این استان خبر داد.

- ایسنا/همدان کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی استان همدان از پیش بینی پدیده غالب وزش باد شدید و نسبتا شدید برای روزهای شنبه و یکشنبه در این استان خبر داد.

محمدحسن باقری شکیب در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: شب گذشته بارش برف و باران را در اکثر نقاط استان داشتیم که در این رابطه بیشترین مقدار بارش از ایستگاه باران سنجی شهرستان تویسرکان به میزان 27 میلی متر گزارش شده و ارتفاع برف نیز در برخی از نقاط این ایستگاه تا 20 سانتی متر هم رسیده است.

وی با بیان اینکه تا ظهر امروز بارش های خفیف و پراکنده را در برخی از نقاط استان خواهیم داشت، افزود: از بعدازظهر امروز ضمن وزش باد نسبتاً شدید کاهش ابر را در آسمان و استان شاهد خواهیم بود.

باقری شکیب ادامه داد: پدیده غالب برای روزهای شنبه و یکشنبه هم وزش باد نسبتاً شدید و شدید خواهد بود هر چند که احتمال بارش های پراکنده و خفیف طی ساعاتی از بعدازظهر شنبه و روزهای یکشنبه و دوشنبه هم در برخی از نقاط استان و به ویژه نقاط غربی استان وجود دارد.

وی گفت: از دوشنبه شب کاهش ابر در آسمان استان را داریم و برای صبح سه شنبه و چهارشنبه کاهش محسوس دما را در اکثر نقاط شاهد خواه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزش باد شدید پدیده غالب برای روزهای شنبه و یکشنبه در استان همدان

وزش باد شدید پدیده غالب برای روزهای شنبه و یکشنبه در استان همدان