مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 دی 1402 ساعت 23:552023-12-25سياسي

النُجَباء: انتقامی داریم که باید گرفته شود


جنبش النجباء شهادت «سید رضی موسوی» در سوریه را به تمام مقاومت که از حرم حضرت زینب (س) دفاع کردند، تسلیت گفت و این شهادت را مسیری برای پایان اشغالگری و رسیدن به آزادی نهایی توصیف کرد و انتقام گرفتن مقاومت را قطعی دانست.

- جنبش النجباء شهادت سید رضی موسوی در سوریه را به تمام مقاومت که از حرم حضرت زینب (س) دفاع کردند، تسلیت گفت و این شهادت را مسیری برای پایان اشغالگری و رسیدن به آزادی نهایی توصیف کرد و انتقام گرفتن مقاومت را قطعی دانست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در بیانیه دوشنبه شب جنبش مقاومت اسلامی النُجَباء عراق که در واکنش به ترور شهید سید رضی موسوی مستشار سپاه پاسداران در زینبیه دمشق منتشر شده، آمده است: در برهه ی ضعف دشمن صهیونیستی و در ایام چهارمین سالگرد شهادت شهیدان سلیمانی و المهندس، سید رضی موسوی از فرماندهان سپاه پاسداران در حمله هوایی وحشیانه صهیونیست ها به منطقه سیده زینب دمشق، به شهادت رسید.

در ادامه بیانیه آمده است: فقدان ستاره ای از ستارگانی که از حقیقت دفاع کرده و ناپاکی منحوس تروریسم را از حرم حضرت زینب سلام الله علیها بیرون رانده را به همه برادران مقاومت تسلیت می گوییم.

النجباء افزود: تأکید می کنیم که این خون پاک، راه ما به سوی آزادی و رستگاری نهایی از اشغالگری سرکش است و بیهوده نخواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

النُجَباء: انتقامی داریم که باید گرفته شود

النُجَباء: انتقامی داریم که باید گرفته شود