مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 دی 1402 ساعت 12:452024-01-07اقتصادي

فعالیت بیش از 6 هزار باجه بانکی در روستاهای کشور


6188 نقطه تماس با جامعه روستایی در سراسر کشور داریم و پارسال 256 هزار فقره تسهیلات به روستاییان پرداخت شده و در 9 ماهه امسال میانگین تسهیلات پرداختی روستایی 132 میلیون تومان بوده است.

- مدیرعامل پست بانک ایران گفت: 6188 نقطه تماس با جامعه روستایی در سراسر کشور داریم و پارسال 256 هزار فقره تسهیلات به روستاییان پرداخت شده و در 9 ماهه امسال میانگین تسهیلات پرداختی روستایی 132 میلیون تومان بوده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بهزاد شیری با اشاره به اینکه پست بانک ایران تنها بانک دولتی بورسی در کشور است و به دلیل حضور در بورس باید همواره پاسخگوی سهامداران دولتی و بخش خصوصی باشد، گفت: ماموریت اصلی ما بانکداری خرد و بانک توسعه ای و تخصصی در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات به صورت همزمان است و سعی داریم از توانمندسازی بخش دوم برای توسعه بخش اول استفاده کنیم.

وی با بیان اینکه تمرکز ویژه ای روی بانکداری دیجیتال داریم، گفت: خدمات غیرحضوری برای افتتاح حساب، امضا دیجیتال، کیف پول ریال دیجیتال و دستیار مجازی بر مبنای هوش مصنوعی را بر همین اساس را اجرا کرده ایم و امروز ما نگران سوددهی بانک نیستیم بلکه نگرانی ما پایین بودن سطح سواد دیجیتال روستاییان است و باید در دنیای رقابتی امروز ما باید راه کاری برای حفظ شرایط رقابتی بانک در این حوزه بیاندیشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت بیش از 6 هزار باجه بانکی در روستاهای کشور

فعالیت بیش از 6 هزار باجه بانکی در روستاهای کشور