مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 دی 1402 ساعت 10:252024-01-09سياسي

جهاد دانشگاهی زیست بوم مبتنی بر مسائل فرهنگی و نوآوری دارد


رییس جهاد دانشگاهی سیستان و بلوچستان با تاکید بر اجرای برنامه های فرهنگی در دانشگاه ها گفت: غافل شدن از اجرای مسائل فرهنگی در دانشگاه ها باعث نفوذپذیری دشمن در بین جوانان می شود.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان رییس جهاد دانشگاهی سیستان و بلوچستان با تاکید بر اجرای برنامه های فرهنگی در دانشگاه ها گفت: غافل شدن از اجرای مسائل فرهنگی در دانشگاه ها باعث نفوذپذیری دشمن در بین جوانان می شود.

عباس صفدری امروز سه شنبه در شورای فرهنگی و اطلاع رسانی جهاد دانشگاهی سیستان و بلوچستان گفت: اجرای برنامه های فرهنگی در دانشگاه ها یکی از رسالت های جهاد دانشگاهی در استان است.

رییس جهاد دانشگاهی سیستان و بلوچستان در ادامه بیان کرد: جهاد دانشگاهی زیست بوم مبتنی بر مسائل فرهنگی و نوآوری دارد و استفاده از ظرفیت های فرهنگی و نوآورانه این نهاد باعث اثرگذاری قابل توجه در توسعه عرصه فرهنگ دانشگاه و جامعه در موضوعات متنوع خواهد شد.

صفدری تاکید کرد: تمام اقدامات فرهنگی که در بطن جهاد دانشگاهی شکل گرفته با هدف نوآوری است.

رییس جهاد دانشگاهی سیستان و بلوچستان در ادامه با توصیه و توجه به مسائل فرهنگی در جهاد دانشگاهی بخصوص اجرای آن در حوزه معاونت فرهنگی این نهاد در استان اظهار کرد: اگر بخواهیم برنامه های فرهنگی جهاد دانشگاهی را توسعه دهیم می بایست نقا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جهاد دانشگاهی زیست بوم مبتنی بر مسائل فرهنگی و نوآوری دارد

جهاد دانشگاهی زیست بوم مبتنی بر مسائل فرهنگی و نوآوری دارد