مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 دی 1402 ساعت 17:202023-12-24اجتماعي

آماده باش 35 راهدارخانه همدان/تردد روان در جاده های همدان


معاون راهداری اداره کل راهداری، حمل ونقل جاده ای استان همدان از آماده باش راهدارخانه های این استان خبر داد و گفت: 563 نیروی راهداری و 35 راهدارخانه استان همدان از روز گذشته در حال آماده باش هستند.

- ایسنا/همدان معاون راهداری اداره کل راهداری، حمل ونقل جاده ای استان همدان از آماده باش راهدارخانه های این استان خبر داد و گفت: 563 نیروی راهداری و 35 راهدارخانه استان همدان از روز گذشته در حال آماده باش هستند.

جواد نگاهداری در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به پیش بینی های هواشناسی مبنی بر بارش برف و باران در استان همدان، اظهارکرد: در مقاطعی از شب گذشته بارش برف در گردنه گرمک و سوباشی داشتیم که بلافاصله عملیات نمک پاشی صورت گرفت و پیش بینی می شود بارش برف و باران تا روز دوشنبه ادامه داشته باشد.

وی تصریح کرد: 563 نیروی راهداری به همراه 313 دستگاه ماشین آلات راهداری از روز گذشته آماده اجرای عملیات زمستانی و خدمات رسانی به رانندگان و مسافران هستند.

نگاهداری با اشاره به بارش خفیف برف در برخی نقاط استان، بیان کرد: در حال حاضر سطح جاده های استان سیاه بوده و تردد روان است.

معاون راهداری اداره کل راهداری، حمل ونقل جاده ای استان همدان با اشاره به آمادگی راهدارخانه های استان همدان برای اسکان موقت در راه ماندگان احتمالی، یادآور شد: رانندگان حتماً ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آماده باش 35 راهدارخانه همدان/تردد روان در جاده های همدان

آماده باش 35 راهدارخانه همدان/تردد روان در جاده های همدان