مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 28 دی 1402 ساعت 12:302024-01-18سياسي

سعادت و شقاوت کشورها بسته به وجود زنان است


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گلستان با بیان اینکه پس از برگزاری آیین تکریم و معارفه انتظار می رود مسئول و یا مدیر جدید، فضای نو و بهتری را رقم بزند، - ایسنا/گلستان معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گلستان با بیان اینکه پس از برگزاری آیین تکریم و معارفه انتظار می رود مسئول و یا مدیر جدید، فضای نو و بهتری را رقم بزند، افزود: تکریم و معارفه ها در نظام مقدس جمهوری اسلامی انتقال قدرت نیست بلکه انتقال وظیفه خادمی مردم است.

سیدعلی مهاجر، ظهر پنج شنبه 28 دی ماه 1402 در آیین تکریم و معارفه مدیرکل دفتر امور زنان و خانواده استانداری گلستان که با حضور جمع کثیری از بانوان فعال و نخبه استانی در محل سالن شهید رجایی استانداری برگزار شد ضمن اشاره به بیانات راهبردی امامین انقلاب، اظهار کرد: در نظام استراتژیک راهبردی ما سعادت و شقاوت کشورها بسته به وجود زن بوده و زن با تربیت صحیح خویش، انسان را تربیت می کند.

وی با بیان اینکه پس از آیین های تکریم و معارفه، از فرد جدید انتظار می رود فضای نو و بهتری را رقم بزند، عنوان کرد: این تکریم و معارفه ها در نظام ما انتقال قدرت نیست بلکه انتقال وظیفه خادمی مردم است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گلستان با توضیح اینکه رمز موفقیت ما مردمی بودن است، خاطرنشان کرد: در جنگ سخت مردان و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سعادت و شقاوت کشورها بسته به وجود زنان است

سعادت و شقاوت کشورها بسته به وجود زنان است