مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 دی 1402 ساعت 16:002023-12-25اجتماعي

تفاهم نامه همکاری مشترک بین دانشگاه علامه و وزارت آموزش و پرورش


تفاهم نامه همکاری مشترک میان دانشگاه علامه طباطبایی و وزارت آموزش و پرورش در زمینه فعالیت های علمی و پژوهشی و ایجاد مدرسه تجربی وابسته به دانشگاه منعقد شد.

- تفاهم نامه همکاری مشترک میان دانشگاه علامه طباطبایی و وزارت آموزش و پرورش در زمینه فعالیت های علمی و پژوهشی و ایجاد مدرسه تجربی وابسته به دانشگاه منعقد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، تفاهم نامه همکاری مشترک میان وزارت آموزش و پرورش و دانشگاه علامه طباطبایی در زمینه فعالیت های آموزشی و ایجاد فرصت مطالعاتی استادان دانشگاه با حضور دکتر رضامراد صحرایی، وزیر آموزش و پرورش، دکتر عبدالله معتمدی، رییس دانشگاه و برخی مسئولان دیگر منعقد شد.

این تفاهم نامه با هدف استفاده از ظرفیت دانشگاه علامه طباطبایی برای ارتقای کیفیت نظام تعلیم و تربیت، ایجاد مدرسه و مجتمع آموزشی وابسته به دانشگاه، تحصیل دانشجویان دو مدرکی، برگزاری دوره های آموزشی ویژه معلمان در دانشگاه و استفاده استادان دانشگاه از ظرفیت آموزش و پرورش برای فرصت مطالعاتی به امضا رسید.

معتمدی رییس دانشگاه علامه طباطبایی در آیین انعقاد این تفاهم نامه با تاکید بر شکل گیری مدرسه و مجتمع آموزشی وابسته به دانشگاه علامه طباطبایی گفت: با تاسیس این مدرسه می توان زمینه تحقق ایده های تربیتی و علمی و همچنین امکان کارورزی و مطالعات دان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تفاهم نامه همکاری مشترک بین دانشگاه علامه و وزارت آموزش و پرورش

تفاهم نامه همکاری مشترک بین دانشگاه علامه و وزارت آموزش و پرورش