مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 دی 1402 ساعت 12:352024-01-17اقتصادي

18 میلیارد یورو مجموع صادرات سالانه مناطق آزاد ایران بوده است


مشاور رییس جمهور و دبیر شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی گفت: مناطق آزاد با توجه به معافیت ها و مشوق هایی که دارند بهشت سرمایه گذاری فعالان اقتصادی خارجی و داخلی هستند.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان مشاور رییس جمهور و دبیر شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی گفت: مناطق آزاد با توجه به معافیت ها و مشوق هایی که دارند بهشت سرمایه گذاری فعالان اقتصادی خارجی و داخلی هستند.

حجت الله عبدالملکی روز چهارشنبه در حاشیه بازدید از نمایشگاه بین المللی صادرات به پاکستان در منطقه آزاد چابهار با بیان اینکه منطقه آزاد چابهار و مَکُران یکی از قدیمی ترین نقاط تجاری دنیاست، اظهار کرد: امروز ایران در تجارت بین الملل رتبه خوبی در دنیا دارد.

وی با بیان اینکه این نمایشگاه یک رویداد مهم برای معرفی توانمندی های جمهوری اسلامی ایران به فعالان اقتصادی و تجار پاکستانی است افزود: تجارت جمهوری اسلامی ایران با پاکستان 2.

3 میلیارد یورو در سال بوده که عدد بسیار پایینی است در حالی که پاکستان سالانه 70 میلیارد یور کالا و خدمات مختلف را وارد می کند بنابراین امکان افزایش صادرات ایران به پاکستان به چند برابر فراهم است.

مشاور رییس جمهور و دبیر شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی با بیان اینکه قیمت تمام شده کالاهای ایرانی به نسبت کالاهای مشابه خارجی بسیار پای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

18 میلیارد یورو مجموع صادرات سالانه مناطق آزاد ایران بوده است

18 میلیارد یورو مجموع صادرات سالانه مناطق آزاد ایران بوده است