مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 دی 1402 ساعت 16:162023-12-27سياسي

منوچهر متکی: رژیم صهیونیستی برای همیشه کابوس «حماس» را خواهد دید


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان، منوچهر متکی وزیر اسبق امور خارجه ایران صبح امروز در دومین همایش ملی سیاست خارجی ایران که در تالار وحدت دانشگاه بین المللی شهید باهنر کرمان برگزار شد، با اشاره به اینکه انقلاب آموزشی یکی از نیازهای انقلاب تکاملی است که انسان تراز انقلاب تربیت کند، گفت: چهل وسه سال بعد از انقلاب اسلامی حوزه آموزشی در کشور بسیار مورد اهمیت بوده و این سوال جدی وجود دارد که آیا دانش آموخته های ما در تراز انقلاب اسلامی بوده اند یا خیر؟ وزیر اسبق امور خارجه ایران با بیان اینکه دانشجویان ما در سطوح مختلف علمی و تربیتی وارد جامعه می شوند، افزود: دو حوزه مهم متون درسی و اساتید در آموزش بسیار اهمیت دارد.

وی با اشاره به اینکه سیاست خارجی ویترین هر کشور و حکومتی در خارج از کشور است، بیان کرد: قدرت در سیاست خارجی همان تأثیرگذاری و نقش آفرینی است؛ قدرت سیاست خارجی بر آمده از برآیند همه قدرت های موجود در یک کشور و یا وابستگی یک کشور است.

متکی با بیان اینکه نقشه راه در سیاست خارجی کشور بسیار مهم است، افزود: در سه نقشه راه کلی در ارتباط با کشورها، منطقه ها و بین المللی سیاست خارجی با آن مواجه است و بدون نقشه راه حرکت به سمت ناکجاآباد است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

منوچهر متکی: رژیم صهیونیستی برای همیشه کابوس «حماس» را خواهد دید

منوچهر متکی: رژیم صهیونیستی برای همیشه کابوس «حماس» را خواهد دید