مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 دی 1402 ساعت 15:052023-12-29سياسي

نگاه دشمن به انتخابات برای بهم ریختن انسجام داخلی است


نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل گفت: دشمن همیشه به انتخابات به عنوان یک ظرفیت برای بهم ریختن انسجام داخلی نگاه می کند، اگر انتخابات مطابق میل آنها نشد فوراً با شعارها و حرف های جذاب مثل رای من کو یک عده را به صحنه می آورند و تلاش می کنند .

- ایسنا/اردبیل نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل گفت: دشمن همیشه به انتخابات به عنوان یک ظرفیت برای بهم ریختن انسجام داخلی نگاه می کند، اگر انتخابات مطابق میل آنها نشد فوراً با شعارها و حرف های جذاب مثل "رای من کو" یک عده را به صحنه می آورند و تلاش می کنند تا امری را که با قانون بدست آمده با خشونت تغییر دهند.

  آیت الله سید حسن عاملی، 8 دی در خطبه های این هفته نماز جمعه که در محل مصلای اردبیل و با حضور پرشور نمازگزاران برگزار شد، ضمن تسلیت سالروز شهادت سردار دل ها حاج قاسم سلیمانی و بزرگداشت یاد و خاطره ایشان اظهار کرد: در آستانه سالگرد شهادت سردار بزرگ اسلام سردار سلیمانی هستیم ایشان در مجاهدتی بسیار استثنایی و ستودنی که منجر به شهادت وی شد چهار خدمت بزرگ انجام داد.

وی افزود: اول خدمت به بشریت است چون در برابر خطرناک ترین گروه انحرافی یعنی داعش ایستاد و مجال رشد نداد و آنها را ریشه کن کرد این گروه ارهابی به طور وحشتناک انسان ها را می کشت و ارزان ترین متاع در نگا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نگاه دشمن به انتخابات برای بهم ریختن انسجام داخلی است

نگاه دشمن به انتخابات برای بهم ریختن انسجام داخلی است