مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 دی 1402 ساعت 23:252024-01-09سياسي

نقش مهم برنامه های دهه فجر در ایجاد نشاط اجتماعی و شور انتخاباتی


با توجه به پیش رو بودن انتخابات، برنامه های دهه مبارک فجر امسال نقش مهمی در ایجاد نشاط اجتماعی و شور انتخاباتی خواهد داشت.

- ایسنا/گیلان سرپرست فرمانداری تالش گفت: با توجه به پیش رو بودن انتخابات، برنامه های دهه مبارک فجر امسال نقش مهمی در ایجاد نشاط اجتماعی و شور انتخاباتی خواهد داشت.

امروز سه شنبه نوزدهم دی ماه، مهندس ایرج موذن در جلسه برنامه ریزی گرامیداشت دهه مبارک فجر اظهار کرد: تقارن دهه فجر با ایام میلاد پیامبر اسلام(ص) و امام صادق(ع) تقارن مبارکی است و دهه فجر و حرکت ملت ایران در ادامه و برآمده از بعثت پیامبر گرامی اسلام بوده و هدف ملت ایران بازگشت به راه انبیاء الهی، اسلام، پیامبر و اهل بیت(ع) است.

سرپرست فرمانداری تالش با اشاره به در پیش بودن انتخابات تصریح کرد: برنامه های گرامیداشت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در سال جاری نقش مهمی در ایجاد نشاط اجتماعی و شور انتخاباتی خواهد داشت.

ایرج مؤذن در ادامه افزود: با توجه به شرایط ویژه امسال به لحاظ اهمیت برگزاری انتخابات و هجمه دشمنان نظام علیه جمهوری اسلامی، لازم است بحث جهاد تبیین در دهه فجر محور و سرلوحه کارهای مدیران قرار گیرد.

سرپرست فرمانداری تالش گفت: دشمن موضوع انتخابات که حساس ترین و سرنوشت سازترین مسأله روز کشور است را نیز نشانه گرفته تا مردم را از حضور پای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقش مهم برنامه های دهه فجر در ایجاد نشاط اجتماعی و شور انتخاباتی

نقش مهم برنامه های دهه فجر در ایجاد نشاط اجتماعی و شور انتخاباتی