مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 29 دی 1402 ساعت 10:502024-01-19اقتصادي

نوین سازی 3 هزار واحد مسکونی در طرح نهضت ملی مسکن گیلان


مدیرکل راه و شهرسازی گیلان با اشاره به ساخت 10 هزار واحد مسکونی در طرح نهضت ملی در گیلان گفت:از این 10 هرار واحد مسکونی در حال حاضر سه هزار و 490 واحد در طرح نهضت ملی مسکن استان با استفاده از روش های نوین و صنعتی سازی در دست ساخت است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، محمدرضا فلاحتگر مدیرکل راه و شهرسازی گیلان پیش از ظهر امروز و در گفت وگو خبری سیمای مرکز گیلان با بیان اینکه نوین سازی ساختمان ها در طرح نهضت ملی یکی از اولویت های اداره کل راه و شهرسازی است، اظهار کرد: با تلاش های صورت گرفته و با بهره مندی از نظرات اساتید دانشگاهی، در حال حاضر سه هزار و 490 واحد در طرح نهضت ملی مسکن استان با استفاده از روش های نوین و صنعتی سازی در دست ساخت است.

وی با اشاره به آخرین وضعیت اجرای طرح نهضت ملی مسکن در گیلان گفت: اکنون 10 هزار واحد مسکونی  طرح نهضت ملی مسکن در شهر ستان های رشت، بندر انزلی، شفت، سنگر، آستانه اشرفیه، آستارا، لنگرود، رودسر و تالش در دست ساخت است.

مدیرکل راه و شهرسازی گیلان با بیان اینکه نهضت ملی مسکن رشت با 6 هزار و 800 واحد بین پنج الی 55 درصد و در بندرانزلی با یک هزار واحد پنج تا 60 درصد پیشرفت ساخت دارد، افزود: بر اساس آمار تا به این لحظه 120 هزار نفر در طرح نهضت ملی مسکن گیلان ثبت نام کردند که از این تعداد 27 هزار و 650 نفر واجد شرایط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نوین سازی 3 هزار واحد مسکونی در طرح نهضت ملی مسکن گیلان

نوین سازی 3 هزار واحد مسکونی در طرح نهضت ملی مسکن گیلان