مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 دی 1402 ساعت 00:202024-01-01حوادث

دستگیری سارقان سیم و کابل حین سوزاندن سیم ها در مهدیشهر  


فرمانده انتظامی شهرستان مهدیشهر از دستگیری سارقان سیم و کابل مخابراتی به همراه آلات و ادوات سرقت و کشف 13 فقره سرقت خبر داد.

- ایسنا/سمنان فرمانده انتظامی شهرستان مهدیشهر از دستگیری سارقان سیم و کابل مخابراتی به همراه آلات و ادوات سرقت و کشف 13 فقره سرقت خبر داد.

سرهنگ مهدی شهاب الدین شامگاه 11 دی در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: در پی وقوع چند مورد سرقت کابل و سیم مخابراتی در حوزه استحفاظی شهرستان مهدیشهر ، دستگیری عامل یا عوامل این سرقت ها به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: سرانجام ماموران خبره آگاهی با اقدامات فنی و هوشمندانه و بررسی های موشکافانه صحنه های جرم موفق شدند چهار نفر سارق را در این خصوص شناسایی و همه آنها را در حین سوزاندن سیم ها دستگیر کنند.

سرهنگ شهاب الدین ادامه داد: متهمان این پرونده در بازجویی های تخصصی پلیس به 13 فقره سرقت سیم و کابل مخابراتی اعتراف کرده اند و حدود 18 کیلو سیم مسی نیز در محل کشف شد .

در این خصوص پرونده ای تشکیل و سارقان برای اقدامات قانونی به مراجع قضایی تحویل داده شدند .

فرمانده انتظامی شهرستان مهدیشهر خاطرنشان کرد: رعایت توصیه های پلیس و از بین بردن فرصتهای ارتکاب جرم زمینه وقوع انواع جرایم را کاهش میدهد و در خصوص سرقت سیم و کابل نیز اکیدا توصیه می شود شه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری سارقان سیم و کابل حین سوزاندن سیم ها در مهدیشهر  

دستگیری سارقان سیم و کابل حین سوزاندن سیم ها در مهدیشهر