مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 دی 1402 ساعت 10:402023-12-30سياسي

تبلیغات زود هنگام ممنوع است


معاون دادستان مرکز استان اردبیل درباره تخلف تبلیغات زود هنگام به نامزدهای انتخاباتی، گفت: توصیه و تذکر به نامزدها این است که از تبلیغات زود هنگام و تجمع غیرقانونی و پخش هرگونه آگهی و نصب بنرهای تبلیغاتی خودداری کنند.

- ایسنا/اردبیل معاون دادستان مرکز استان اردبیل درباره تخلف تبلیغات زود هنگام به نامزدهای انتخاباتی، گفت: توصیه و تذکر به نامزدها این است که از تبلیغات زود هنگام و تجمع غیرقانونی و پخش هرگونه آگهی و نصب بنرهای تبلیغاتی خودداری کنند.

مرتضی طاهری فرد امروز (شنبه، نهم دی ماه) در جلسه توجیهی و آموزشی ضابطان شورای نگهبان، اظهار کرد: از ابتدای ثبت نام کاندیداها تا دوره بررسی صلاحیت ها و پس از اعلام قطعی صلاحیت نامزدها و ایام تبلیغات تا روز رای گیری و اعلام نتیجه نهایی و خاتمه انتخابات، مطابق قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی مصوب سال 1402 ناظران شورای نگهبان به عنوان ضابط خاص قضایی دادگستری محسوب می شوند.

وی افزود: ضابطان خاص مطابق قانون در کنار ضابطان عام روی جرایم و تخلفات احتمالی نظارت خواهند کرد و در صورت مواجهه با موارد غیرقانونی با حفظ اسناد و مدارک و دلایل، موضوع را به دادستان های شهرستان های سراسر استان اعلام خواهند کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تبلیغات زود هنگام ممنوع است

تبلیغات زود هنگام ممنوع است