مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 دی 1402 ساعت 20:502023-12-30سياسي

امام جمعه سنقروکلیایی: 9 دی، روز به لرزه درآمدن هیمنه دشمن و ایادی آنان است.


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه حجت الاسلام والمسلمین اله رضا اکبری امروز 9 دی ماه در مراسم بزرگداشت روز بصیرت و هفته مقاومت گفت: روز نهم دی ماه سال 88، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه حجت الاسلام والمسلمین اله رضا اکبری امروز 9 دی ماه در مراسم بزرگداشت روز بصیرت و هفته مقاومت، ضمن گرامیداشت یوم الله 9 دی اظهار داشت: روز نهم دی، یوم الله است چراکه قدرت نظام مقدس جمهوری اسلامی را به رخ جهانیان کشید.

وی افزود: در روز نهم دی ماه ملت بصیر ایران به صحنه آمده و قدرت ملی جمهوری اسلامی ایران را نشان دادند و فریاد مقابله با توطئه دشمنان و ایادی آنان را سر دادند.

امام جمعه شهرستان سنقروکلیایی ضمن اشاره به این که نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با رهبری های مقام معظم رهبری(مدظله) 45 سال باقدرت پیش رفته است تصریح کرد: در برهه های مختلف همواره پیروز میدان های مقابله با دشمنان بوده و همین امر نیز استکبار جهانی را ناراحت کرده است.

وی با اشاره به دسیسه های دشمن خاطرنشان کرد: دشمنان می خواستند مردم را مقابل نظام قرار دهند و به خیال خودشان نظام را سرنگون کنند؛ اما نمی دانستند که این نظام از بطن مردم بوده و حکومت مردمی در برابر تهدیدات و خطرات ایمن است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه سنقروکلیایی: 9 دی، روز به لرزه درآمدن هیمنه دشمن و ایادی آنان است.

امام جمعه سنقروکلیایی: 9 دی، روز به لرزه درآمدن هیمنه دشمن و ایادی آنان است.