مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 28 دی 1402 ساعت 18:352024-01-18سياسي

اتمام عملیات حفاری تونل قطعه اول مترو اسلامشهر


با اتمام حفاری قطعه یک تونل مترو اسلامشهر، عملیات حفاری تونل مترو جنوب غرب استان تهران با اتصال به تونل خط 3 مترو تهران به خط پایان رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اسلامشهر، در شانزدهمین دوره طرح اسلامشهر من ، آیین پایان حفاری تونل قطعه اول مترو اسلامشهر و اتصال به خط 3 مترو تهران ظهر امروز با حضور مهدی شریفیان نماینده مردم اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی، فرماندار و جمعی از مسئولان شهرستان اسلامشهر و مدیران شهری و اعضای شورا در محل اتصال به خط3 مترو تهران برگزار شد.

محس حمیدی شهردار اسلامشهر در این مراسم با ارائه گزارشی از روند اجرای پروژه حفاری دستی تونل مترو، اظهار کرد: عملیات حفاری این قطعه 905متری بصورت دستی از سال 98 آغاز شده و پس از گذشت بیش از 3 سال طی مسیر به دیواره مترو تهران رسیده و امیدوارم با تامین منابع مالی در سال جاری عملیات روزسازی و ریل گذاری را اجرای شود.

وی افزود: خدا را شاکریم که حفاری این پروژه ملی در کوتاه ترین زمان ممکن انجام شده البته مهمتر از پروژه عمرانی، تامین منابع مالی آن است که برای حفاری تونل دستی دولت کمک شایانی داشته و بیش از 70 درصد منابع مالی آن توسط دولت تامین شده است.

حمیدی با تاکید برضرورت توجه ویژه دولت برای تامین منابع مالی این پروژه ملی، تاکید کرد: امیدواریم اعتبار 167 میلیاردی تومانی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اتمام عملیات حفاری تونل قطعه اول مترو اسلامشهر

اتمام عملیات حفاری تونل قطعه اول مترو اسلامشهر