مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 دی 1402 ساعت 06:152024-01-14اقتصادي

نگاهی به انیمیشن «مسافری از گانوراما»؛ درخشان در قهرمان پروری


انیمیشن «مسافری از گانوراما» یکی از آثاری است که نشان دهنده رشد سینمای انیمیشن ایران است، اثری که در مسیر قهرمان پروری برای کودکان عملکرد خوبی دارد.

- خبرگزاری فارس ـ گروه سینما: در سال های اخیر سینمای ایران شاهد تولید انیمیشن های متنوعی بوده که نشان می دهد حوزه انیمیشن به لحاظ فنی و نیروی انسانی، نه تنها کمتر از سایر نقاط جهان نیست، بلکه توانایی حضور در بازارهای بین الملل را هم دارد.

سرعت رشد و موفقیت انیمیشن های ایرانی در 10 سال گذشته نشان می دهد، فعالان این حوزه بلندپرواز و توانا هستند و اگر از آنها حمایت شود می توانند آثاری در حد و اندازه انیمیشن های خارجی نیز تولید کنند.

بعد از موفقیت انیمیشن های  پسر دلفینی ، لوپتو و بچه زرنگ این روزها انیمیشن مسافری از گانوراما به روی پرده سینما است که به نسبت آثار یاد شده از تبلیغات محیطی ضعیف تری برخوردار است در حالیکه از حیث ساختار و محتوا شاید یک سر و گردن بالاتر باشد.

مسافری از گانوراما جسورانه به سراغ آدم فضایی ها می رود تا بتواند از این پتانسیل قوی با تخیل بالا برای انتقال پیام های ارزشمند خود استفاده کند، در واقع بیشتر کودکان و نوجوانان دنیایی سرشار از تخیل دارند که در آن موجودات ماورایی را راه می دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نگاهی به انیمیشن «مسافری از گانوراما»؛ درخشان در قهرمان پروری

نگاهی به انیمیشن «مسافری از گانوراما»؛ درخشان در قهرمان پروری