مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 دی 1402 ساعت 20:452023-12-23بين الملل

دلایل مخالفت یحیی السنوار با آتش بس های موقت


در سایه انتشار اخباری از خیز تل آویو برای آغاز مرحله سوم حملات علیه نوار غزه، رژیم صهیونیستی تلاش دارد تا مقاومت غزه را به آتش بس های موقت به دام بیاندازد، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، جنبش های حماس و جهاد اسلامی که در روز هفتم اکتبر گذشته در جریان عملیات طوفان الاقصی، شماری از اسراییلی ها را به اسارت گرفتند، در موضعی متحد اعلام کردند که بدون توقف کامل تجاوز به غزه که وارد سومین ماه شده و بیش از 20هزار شهید بر جای گذاشته، مذاکره ای در کار نیست.

با وجود تلاشهای متعدد و فشارهای مستمر بر مقاومت فلسطین برای منصرف کردن آن از شروطش و باز کردن باب مذاکره برای برقراری آتش بس های موقت و نیز فشارهای نظامی مستمر از طریق تشدید حملات و بمبارانهای غزه، مقاومت حتی یک گام در این پرونده حساس و پیچیده عقب نشینی نکرد.

تلاش های اسراییل و در راس آن نخست وزیر بنیامین نتانیاهو در این پرونده، کاملا ناکام ماند و چیزی جز پاسخ قاطعانه منفی از حماس و رییس آن در غزه یعنی یحیی السنوار دریافت نکرد.

امری که این سوال را برانگیخت که چرا حماس، آتش بس های موقت را رد می کند؟ آیا چنین آتش بس های طوق نجات نتانیاهو است؟ برگه های قدرت روزنامه رأی الیوم، امروز (شنبه، 23 دسامبر) با انتشار یادداشتی در این خصوص نوشت: گروه های مقاومت بر این باورند که اشغالگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دلایل مخالفت یحیی السنوار با آتش بس های موقت

دلایل مخالفت یحیی السنوار با آتش بس های موقت