مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 دی 1402 ساعت 11:052023-12-27سياسي

نیازمند قاضی تمدن ساز در تراز قضاوت اسلامی هستیم


معاون منابع انسانی و امور فرهنگی دادگستری کل استان تهران گفت: برای دستیابی و پرورش قاضی در تراز قضاوت اسلامی نیازمند قاضی خودساخته، جامعه پرداز و تمدن ساز هستیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه قضایی خبرگزاری فارس، سیدرضا سجودی، معاون منابع انسانی و امور فرهنگی دادگستری کل استان تهران در اجلاسیه استانی قاضی و قضاوت در تراز قضاوت اسلامی که با حضور اساتید حوزه و دانشگاه و کارشناسان حقوقی و قضایی در ساختمان آموزش و پژوهش دادگستری استان تهران برگزار شد، ضمن تسلیت و تعزیت سالروز وفات حضرت ام البنین (س) گفت: برگزاری این اجلاسیه استانی به عنوان همایش مقدماتی برای فراهم سازی زمینه برگزاری همایش ملی اندیشه های قضایی رهبر معظم انقلاب اسلامی می باشد که در استان تهران برگزار شده است.

سجودی با اشاره به اینکه موضوع همایش به عنوان یک سیاست زیرساختی و کلان در قوه قضاییه ساری و جاری است، بیان کرد: قرار شده است از بعد نظری هم به این موضوع پرداخته شود تا این موضوع در بازنگری و روزآمد سازی سند تحول قوه قضاییه مورد توجه قرار بگیرد.

وی در ادامه افزود: در این راستا دستگاه قضایی تلاش دارد تا با برگزاری نشست های کارشناسی از حضور اندیشمندان، علما، نخبگان و فرهیختگانی که در زمینه حقوقی و قضایی صاحب نظر هستند، بهره مند شده و از نظرات این شخصیت ها در راستای سی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیازمند قاضی تمدن ساز در تراز قضاوت اسلامی هستیم

نیازمند قاضی تمدن ساز در تراز قضاوت اسلامی هستیم