مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 دی 1402 ساعت 13:562024-01-20اجتماعي

روایت خانواده ای که فرزندشان را در اتوبوس شب پیدا کردند


خیابان خوابی پدیده شوم شهرهای بزرگ مثل تهران است، افراد بی سرپناهی که شب ها، سرگردان در شهر می چرخند و نهایتا روی صندلی پارک یا کنار دیواری را برای خوابیدن انتخاب می کنند، - فارس پلاس؛ دیگر رسانه ها - همشهری نوشت: سرمای هوا امانش را بریده بود، پوشیدن تمام لباس هایی که در مدت خیابان گردی با خود حمل می کرد هم چاره ساز نبود و نمی دانست که آیا صبح را خواهد دید یا خیر؟ قدم زدن در سرمای زمستان او را به میدان آزادی رساند و همین که در گوشه ای از میدان چشمش به اتوبوسی با چراغ های روشن افتاد، تمام توان خود را جمع کرد تا این چند قدم باقی مانده را با سرعت بیشتری طی کند و بتواند خود را به اتوبوس برساند تا شاید اجازه دهند این شب سرد را در اتوبوس روز کند.

در همان ورودی اتوبوس چند مددیار ایستاده بودند و به محض اینکه حال نامساعد این فرد آسیب دیده را دیدند، به سرعت پتویی روی دوش او می اندازند، راه را باز می کنند تا مردی که از ظاهرش اعتیاد نمایان است، به سرعت روی یکی از صندلی های خالی اتوبوس جای بگیرد و با خوردن یک غذای گرم، جانی دوباره پیدا کند.

اتوبوس های سیار حامی شهر چند سالی است که در میادین اصلی شهر جای گرفته اند و همچون آخرین نقطه امید افراد بی سرپناه و معتادهای متجاهر عمل می کنند تا مبادا شب های سرد پاییز و زمستان قاتل افراد بی سرپناه شون


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روایت خانواده ای که فرزندشان را در اتوبوس شب پیدا کردند

روایت خانواده ای که فرزندشان را در اتوبوس شب پیدا کردند