مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 دی 1402 ساعت 19:552024-01-14ورزشي

آیا صداوسیما حق پخش مسابقات فوتبال جام ملتهای آسیا را خریده است؟


برخی از رسانه های غیر رسمی هم فهرستی را منتشر کردند که نام ایران در میان پخش کنندگان رسمی مسابقات نبود و دلیل ارسال نامه ساترا را خریداری نکردن حق پخش مسابقات از سوی صدا و سیما دانستند و تأخیر در گزارش فارسی بازی افتتاحیه نیز به این تصور دامن زد.

- برخی از رسانه های غیر رسمی هم فهرستی را منتشر کردند که نام ایران در میان پخش کنندگان رسمی مسابقات نبود و دلیل ارسال نامه ساترا را خریداری نکردن حق پخش مسابقات از سوی صدا و سیما دانستند و تأخیر در گزارش فارسی بازی افتتاحیه نیز به این تصور دامن زد.

اتفاقی که در حین پخش زنده دیدار افتتاحیه هجدهمین دوره رقابت های فوتبال جام ملت های آسیا رخ داد، ابهام در مورد نخریدن حق پخش این دوره از مسابقات از سوی صداوسیما را تقویت کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازمهر، سازمان تنظیم مقررات رسانه های صوت و تصویر فراگیر در فضای مجازی سازمان صداوسیما (ساترا) قبل از جام ملت های آسیا در نامه ای به مدیران رسانه های صوت و تصویر فراگیر تاکید کرد: نظر به اینکه حقوق پخش تلویزیونی رویدادهایAFC خصوصاً جام ملت های آسیا 2023 در محدوده مرزهای جغرافیایی ایران به طور انحصاری به سازمان صداوسیما واگذار شده است، لطفاً از پخش این بازی ها (زنده یا تولیدی) به هر نحو جلوگیری به عمل آید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیا صداوسیما حق پخش مسابقات فوتبال جام ملتهای آسیا را خریده است؟

آیا صداوسیما حق پخش مسابقات فوتبال جام ملتهای آسیا را خریده است؟