مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 دی 1402 ساعت 17:252024-01-17سياسي

رسانه ها نقش بی بدیل در ایجاد شور انتخاباتی دارند


رییس ستاد انتخابات آذربایجان شرقی اعلام کرد: فعالان رسانه ای به عنوان رکن چهارم مردم سالاری نقش بی بدیل در ایجاد شور انتخاباتی دارند.

- ایسنا/آذربایجان شرقی رییس ستاد انتخابات آذربایجان شرقی اعلام کرد: فعالان رسانه ای به عنوان رکن چهارم مردم سالاری نقش بی بدیل در ایجاد شور انتخاباتی دارند.

تراب محمدی امروز در سلسله نشست های فرهنگی و رسانه ای به سوی قله به مناسبت انتخابات مجلس شورای اسلامی ایران اظهار کرد: 44 روز به انتخابات باقی مانده است و استان از همه نظر برای برگزاری یک انتخابات سالم آمادگی 100 درصد دارد.

وی با بیان اینکه ستاد انتخاباتی 9 کمیته دارد و هر کمیته وظیفه خود را انجام می دهد، بیان کرد: در انتخابات گذشته 45 نقطه بدون اینترنت بود که الآن آن را به 20 مورد رسانده ایم.

وی با اشاره به اینکه در این دوره از انتخابات با همه کارت های شناسایی می توان در انتخابات شرکت کرد، گفت: در هیچکدام از شهرها این امکان ندارد که یکی و دوبار رای داده شود و در چند روستای دور دست چنین چیزی وجود داشت که این نیز به صفر رسانده شده و در صورت مشاهده جرم خواهد بود.

رییس ستاد انتخابات آذربایجان شرقی به قانون جدید انتخابات اشاره و اضافه کرد: در قانون جدید ثبت مهر بر روی شناسنامه هنگام رای دهی، حذف شده و احراز هویت توسط دستگاه های الکترونیکی انجام خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رسانه ها نقش بی بدیل در ایجاد شور انتخاباتی دارند

رسانه ها نقش بی بدیل در ایجاد شور انتخاباتی دارند