مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 دی 1402 ساعت 16:402024-01-02اقتصادي

نگاه دولت سیزدهم به اشتغال بر مبنای مهارت آموزی است


نگاه دولت سیزدهم به اشتغال بر مبنای مهارت آموزی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از نهاوند ضرغام احمدوند عصر امروز در شورای مهارت آموزی در سالن جلسات فرمانداری نهاوند اظهار کرد: با روی کار آمدن دولت سیزدهم نگاه به مقوله تولید و اشتغال تغییر یافت و تلاش بر مهارت آموزی استوار شد.

وی با تاکید بر گسترش فرهنگ مهارت آموزی در کشور گفت: یکی از دلایل بیکاری جوانان جویای عدم مهارت لازم برای ورود به بازار کار از یک سو و تمایل آنان به پشت میزنشینی از سوی دیگر است که رفع این مشکل در گرو تغییر فرهنگ اشتغال، ترویج آموزش مهارتی و ترغیب جوانان به فراگیری آموزش فنی و حرفه ای است.

فرماندار نهاوند با بیان اینکه حرکت به سمت فراگیری مهارت از راهکارهای حل مشکل اشتغال در جامعه است گفت: دولت سیزدهم با تغییر نگاه در این مقوله حرکتی را برای جایگزین کردن فرهنگ مهارت آموزی به جای فرهنگ پشت میزنشینی آغاز کرده که زمینه توفیقات خوبی را به دست آورده است.

  وی افزود: علاوه برمهارت آموزی یکی دیگر از راهکارهای رونق تولید و اشتغال توجه به حوزه دانش بنیان است که در این زمینه هم در مرکز فنی و حرفه ای نهاوند در چند رشته آموزش های لازم صورت گرفته و منجر به پرداخت وام هایی برای گسترش فعالیت های اشتغالزایی در بعد خانگی شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نگاه دولت سیزدهم به اشتغال بر مبنای مهارت آموزی است

نگاه دولت سیزدهم به اشتغال بر مبنای مهارت آموزی است