مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 دی 1402 ساعت 17:512024-01-01سياسي

سخنان رهبر مشوق راه شرکت دانش بنیان شیرازی شد+ فیلم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، یک شرکت دانش بنیان شیرازی با غنیمت شمردن فرصت ها و موقعیت ها و با انگیزه گرفتن از سخنان رهبر معظم انقلاب دست به تولید و بومی سازی محصولات کاربردی در زمینه صنعت زده است و در حال حاضر موفق به رقابت با شرکت ها و نمونه های خارجی مطرح شده است.

  مدیر عامل عامل این شرکت دانش بنیان با تلاش و پشتکار به فعالیتش در ایران ادامه داده و هدفش این است آرزو هایش را در کشورش بسازد و به آن خدمت کند.

او در گفتگو با خبرنگار فارس خود را معرفی کرد و گفت: مصطفی اوجی، متولد 1337 واهل شیراز هستم، در سال 64 در دانشگاه شیراز در رشته مهندسی برق و الکترونیک تحصیل کردم و درحال حاضر نیز مدیرعامل شرکت دانش بنیان محورآزمای فارس هستم.

  تولید رله های حفاظتی برق فشار قوی   او در خصوص حوزه فعالیتشان صحبت کرد و گفت: ما در زمینه تولید کامپیوترهای صنعتی تحت عنوان رله های حفاظتی پست فشار قوی برق فعالیت می کنیم، این رله ها وظیفه حفاظت از تجهیزاتی که در پست برق فشار قوی  و شبکه برق نصب می شوند را بر عهده دارند.

 او ادامه داد: این وسایل سیستم های بسیار حساسی هستند به خاطر اینکه اگر در رله ها اتصالی به وجود بیاید فرمان می دهند و کلیدهای برق در پست های برق فشار قوی را قطع می کنند که حادثه ای رخ ندهد اما اگر درست کار نکنند تجهیزات گران قیمتی صد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سخنان رهبر مشوق راه شرکت دانش بنیان شیرازی شد+ فیلم

سخنان رهبر مشوق راه شرکت دانش بنیان شیرازی شد+ فیلم