مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 دی 1402 ساعت 09:302024-01-14سياسي

مسابقه ایمنی در آزمایشگاه نانو برگزار می شود


با هدف آشنایی پژوهشگران و دانشجویان حوزه فناوری نانو با استانداردهای ایمنی در آزمایشگاه ها و محیط های کار با نانو مواد، از سوی ستاد توسعه فناوری نانو، - مسابقه ایمنی در آزمایشگاه نانو برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، گروه استاندارد و ایمنی ستاد توسعه فناوری نانو مسابقه ایمنی در آزمایشگاه را برگزار می کند و متقاضیان برای شرکت در این رویداد کافی است دو استاندارد INSO 12325 و INSO 13736 را مطالعه کنند و از 5 تا 25 بهمن ماه امسال با مراجعه به لینک مسابقه، در زمان مشخص به سؤالات چهار گزینه ای و تشریحی پاسخ دهند.

پس از پایان مهلت شرکت در مسابقه به ترتیب به 5 نفر از کسانی که بالاترین امتیاز را کسب کرده باشند، جوایز نقدی و گرنت شبکه آزمایشگاهی اهدا خواهد شد.

جوایز اعطایی به این شرح است: نفر اول: 6 میلیون تومان جایزه نقدی – 5میلیون گرنت شبکه آزمایشگاهی نفر دوم: 5 میلیون تومان جایزه نقدی – 5میلیون گرنت شبکه آزمایشگاهی نفر سوم: 4 میلیون تومان جایزه نقدی – 5میلیون گرنت شبکه آزمایشگاهی نفر چهارم: 3 میلیون تومان جایزه نقدی – 5میلیون گرنت شبکه آزمایشگاهی نفر پنجم: 2 میلیون تومان جایزه نقدی – 5میلیون گرنت شبکه آزمایشگاهی این دو استاندارد با عناوین آیین کار سلامت و ایمنی در محیط ‎های کار با نانو مواد و فناوری نانو – بسته بندی و حمل ونقل ایمن نانو موا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسابقه ایمنی در آزمایشگاه نانو برگزار می شود

مسابقه ایمنی در آزمایشگاه نانو برگزار می شود